Vet ni ?












modeller:Jag och Sune|fotograf:Matilda(syster)|redigering:Matilda !

.. vet ni att jag har fått en sytemkamra - Nikon ! Älskar den men har inte tat så mycket kort för att ha feber :(
Och jag fyller år imon :D men vi kanske ska fira mig på Söndag istället.Men få se hur jag mår imon!
Lite bilder sen västerås !
veckan:

Måndag: Var men Sara och vi gick ut och sprang.

Tisdag: Skolvarvet , kom 3:a ! :)

Onsdag: Red och solade.

Torsag: Sjuk ;(

Fredag: Skulle till stallet.Men tror inte det för är snurrig..-Fyller år med , 13 bast !

Lördag: Hemma och kanske firar min födelsedag? vet inte

Söndag: Fira min födelsedag.. , vet inte vilken dag.. Kommer ett videoinlägg med innan ''festen'' , bara om jag vet hur man gör !

Måndag: Studiedag och hoppas de är fint så ska jag nog sola :)

Kommentarer
Postat av: Solin (www.solinjamil.blogg.se)

Fina bilder!:D

2012-05-26 @ 11:05:01
URL: http://solinjamil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0