DET SNÖAR UTE !


källa : weheartit.com


Heejsaan !

Helt underbart att det snöar , allt känns så ovärkligt för att det kommer till GNOSJÖ !
Sen när det börjar snöa igen ska jag och matilda springa ut och ta lite kort .
Men bara för att jag skrev på bloggen att det snöade så slutade :(

Jag och anja har spelat 'spel'
Typ i 1-2 timmar .
och madicken , ville , moster ona  och Nogger kom ju !
Madicken och matilda gick ner och sminkade henne till en fjortis , och sen efter en stund kom madicken ner till mig och anja och sen sa jag MADICKEN ?!
Så kom hon och hade den mörkaste brunpudret på sig ! :o
Snacka om en fjortis i snart 3 års åldern !


puss&kram amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0